Cum cumpăr ?
Pentru a vă uşura cât mai mult procesul de cumpărare, VintoShop.ro vă pune la dispoziţie un sistem uşor şi mai multe variante de cumpărare pentru care dumneavoastră să puteţi opta.
4 paşi simpli:
- Alegeţi produsele dorite
- Le adăugaţi în coşul de cumpărături
- Completaţi datele necesare comenzii
- Finalizaţi comanda
Achiziţionarea produselor prin intermediul VintoShop.ro.ro se poate realiza prin urmatoarele modalităţi:
- Comandă On-line
- Comandă Telefonică
- Comandă prin E-mail
Comandă On-line:
- Navigând în categoriile secţiunii enoteca, va puteţi alege produsele în funcţie de preferinţe. După ce aţi ales produsul şi cantitatea dorite apăsaţi pe “Adaugă în coş” pentru a fi introdus în coşul dumneavoastră de cumpărături. După aceasta puteţi continua cumpărăturile.
Pentru ca procesul de cumpărare să poată fi mulat pe gustul şi cerinţele clienţilor noştri, nu este obligatorie crearea unui cont. Puteţi introduce datele dumneavoastră doar la finalizarea comenzii. Crearea unui cont vă poate uşura pe viitor la cumpărături, logat fiind nu mai este nevoie de introducerea datelor dumneavoastră la fiecare comandă.
- În momentul în care aţi finalizat cumpărăturile apăsaţi pe “Vizualizare coş” pentru a verifica produsele comandate.
- După verificarea coşului, pentru continuare, apăsaţi pe “Realizare comandă”.
– în cazul în care după adaugarea primului produs aţi continuat cumpărăturile, apăsaţi „Actualizare coş” iar mai apoi „Actualizare total„.
Conform rubricilor special create, completaţi cu datele dumneavoastră.
În cazul în care adresa de livrare este diferită de cea de facturare, debifaţi „Livrare la aceeași adresă?„. La fel şi în cazul în care factura se face pe persoană juridică.
Ne dorim să usurăm procesul de cumpărare pentru tine, astfel, prin bifarea „Crează cont.„, site-ul va crea automat un cont de utilizator, cu username şi parola completate. Pe viitor, prin introducerea de username şi parola în secţiunea „Autentificare„, site-ul va completa automat rubricile cu datele dumneavoastră.
În cazul în care nu doriţi realizarea contului de utilizator, debifaţi „Crează cont.„. Acest lucru nu vă impiedică în realizarea şi finalizarea comenzii.
Alegeţi modalitatea de plată selectând obţiunea dorită.
1. Trasfer bancar
2. Plată ramburs
3. Plată cu cardul
Trimiterea comenzii se face prin apăsarea butonului “Comandă”, după acceptarea ” termenii și condițiile”.
Comandă Telefonică:
Orice comandă se poate realiza şi telefonic, de luni până sâmbătă, conform progamului de lucru: luni-vineri 9:30 – 18:00 ; sâmbătă: 11:00-13:00.
Numerele de telefon la care puteţi face comanda sunt:
- 0755 080 028
- 0740 151 640
Comandă prin E-mail:
Comanda prin e-mail se face prin trimiterea tuturor datelor necesare pe adresa office@vintoshop.ro.
Date necesare: nume, prenume, adresă livrare completă, adresă de facturare, telefon, CI sau CUI.
Comanda prin e-mail o recomandăm în cazul în care celelalte obţiuni nu vă sunt la îndemână.
Pentru restul informaţiilor legate de comenzi vă rugam să vizitaţi paginile: Modalitate de plată, Livrare, Politică de returnare, Confidenţialitate, Termeni si condiţii.
Modalitate de plată
Plata produselor comandate se poate face prin următoarele metode:
1. On-line – prin Card (debit/credit) VISA sau MasterCard
Comenzile efectuate pe site-ul gestionat de Enoteca Selecta Srl plătite prin intermediul cardului sunt procesate de către EuPlatesc.ro (EuroPayment Services SRL), furnizor de servicii de integrare a plăților online, în condiții de securitate deplină cu o experiența de peste 10 ani.
EuPlătesc.ro vă oferă un singur punct de procesare on-line a cardurilor, indiferent de banca emitentă, folosind cea mai sigură tehnologie de autentificare – 3DSecure.
EuPlătesc.ro dispune un sistem de gestiune a plătilor electronice efectuate cu ajutorul cardurilor bancare, emise oriunde în lume sub sigla Visa sau MasterCard. Sistemul proprietar de tranzacţionare dezvoltat de EuroPayment Services utilizează soluţii anifraudă avansată care, împreună cu sistemul „Verified by Visa” de la VISA şi „MasterCard SecureCode” de la MasterCard, duc la diminuare riscurilor asociate tentativelor de fraudă electronică.
EuPlătesc.ro vă oferă o soluţie de tranzactionare rapidă, solidă şi sigură prin certificate de securitate SSL (Secure Socket Layer).
Pentru ca plata să fie finalizată cu succes clientul trebuie să introducă corect datele de pe card: numele posesorului cardului așa cum apare inscripționat pe card, numărul cardului (toate cifrele din cele patru grupări de cifre de pe fața cardului), data de expirare a cardului și codul de securitate CVV2, CVC2 adică numărul format din trei cifre de pe verso (dacă există). Plata se va face în lei indiferent de valuta contului clientului, transformarea făcându-se la cursul de schimb al băncii clientului.
2. Prin virament bancar în contul SC Enoteca Selecta SRL
Pentru această modalitate de plată, datele societății Enoteca Selecta SRL sunt:
Nume: SC Enoteca Selecta SRL
CUI: RO 29680940
ORC: J35/274/2012
Cont bancar/ IBAN lei: RO93BTRL03601202G25682XX
Bancă: Banca Transilvania – Timișoara
3. Ramburs/plată în numerar la livrare
Contravaloarea cost ramburs este de 7 lei, TVA inclus, valabil pentru oricare localitate.
Plata în numerar se face direct către persoana care livrează coletul (curierul) integral în momentul recepției.
Produsele comandate rămân în proprietatea societății Enoteca Selecta SRL până în momentul în care toate obligațiile financiare sunt stinse.
Livrare
Livrarea produselor comandate se face doar pe teritoriul ROMÂNIEI prin intermediul unei firme specializate de curierat rapid, în speță, Same day (SC DELIVERY SOLUTIONS SA).
Costul de livrare este de 25 lei (TVA inclus) – indiferent de cantitate şi destinaţie!
– pentru comenzi cu o valoare de minim 250 lei, transportul este gratuit –
– În Timișoara/Dumbrăvița/Ghiroda/Giroc transportul este GRATUIT indiferent de cantitate sau valoare –
Produsele vor fi ambalate și protejate corespunzător pentru siguranța transportului.
Termenul de livrare este cuprins între 1 (o zi) și 3 (trei zile) lucrătoare.
Înainte de livrarea produselor, Enoteca Selecta SRL își rezervă dreptul de a contacta clientul pentru confirmarea comenzii plasate. În situația în care reprezentanții firmei de curierat nu găsesc persoana de contact la adresa de livrare menționată, aceasta va fi contactată telefonic pentru a se stabili detaliile livrări.
Dacă în 3 zile lucrătoare, nu se va efectua recepția produsului de către client, comanda va fi anulată.
Clientul are obligația să verifice starea coletului în prezența reprezentantului firmei de curierat iar în cazul în care coletul ajunge deteriorat, acest fapt trebuie menționat în formularul de transport și astfel se poate refuza primirea acestuia. În acest caz vă rugăm să luați legătura cu reprezentanții Vinto Shop telefonic sau prin e-mail. Semnătura de primire și recepția produsului reprezintă acceptul clientului cu privire la starea produsului, acesta fiind considerat livrat în stare bună. În caz contrar, orice reclamație ulterioară este considerată nulă.
Enoteca Selecta Srl își rezervă dreptul de a nu accepta anumite comenzi sau livrări către anumite adrese.
Politica de returnare
Politica de returnare
Politica de returnare stabilită este conform legislației române privind comerțul on-line și se supune “Ordonanța de Urgentă 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative”:
„Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunţă la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.
„Clienți” sau „consumatori” sunt DOAR PERSOANELE FIZICE. Clienții cu personalitate juridică nu au dreptul să denunțe unilateral contractul, legislația în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice. Legea se aplică doar pentru transporturile efectuate prin intermediul firmelor specializate în curierat.
Pentru returnarea produselor este obligatorie anunțarea prin e-mail la office@vintoshop.ro intenția de retur. Numai cererile scrise se vor lua în considerare.
Condiții pentru returnarea produselor:
- Produsul trebuie returnat în ambalajul original și în condiţii optime pentru transport având în vedere că este vorba de un produs fragil; în caz contrar, dacă produsele nu sunt ambalate corespunzător, ele pot fi reexpediate clientului.
- Costurile aferente transportului-retur și a asigurării aferente sunt suportate în totalitate de client. Returul se face prin intermediul unei firme de curierat RAPID (nu acceptăm colete livrate prin Poșta Română sau personal).
- Produsul returnat trebuie să fie însoţit de o copie după factură.
- NU SE VOR ACCEPTA produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, etc.
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data denunțării contractului de către consumator. Rambursarea se va face în contul indicat de către consumator în notificarea scrisă.
5. În cazul în care a fost livrat un alt produs decât cel comandat se poate opta pentru:
5.1. Înlocuirea produsului returnat. Cheltuielile de transport vor fi suportate de SC Enoteca Selecta S.R.L., numai dacă returul este realizat cu aceași firmă de curierat – S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.
5.2. Restituirea valorii totale plătite de dumneavoastră. Cheltuielile de transport vor fi suportate de SC Enoteca Selecta S.R.L, numai dacă returul este realizat cu aceași firmă de curierat –S.C. DELIVERY SOLUTIONS S.A.
. Pentru returnarea produselor este obligatorie anunțarea prin e-mail la office@vintoshop.ro intenția de retur și specificarea unui cont bancar pentru restituirea valorii aferente.
Returnarea produselor nu se aplică în următoarele cazuri:
Conform Ordonanței nr. 130/2000, Cap. II, Art. 10
“c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum și a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid; “
Astfel, produsele comandate prin intermediul secțiunii CADOU, nu se pot returna.
Nu se pot returna produsele care au fost transportate sau depozitate în condiții de temperatură extremă – temperaturi de peste 30 grade Celsius sau de sub 3 grade Celsius.
Confidenţialitate
Achiziţionarea de produse prin intermediul magazinului on-line VintoShop.ro.ro presupune furnizarea anumitor date personale.
Toate datele personale furnizate de dumneavoastră vor fi folosite numai în scopul comercializării de produse sau servicii oferite de magazinul nostru. Datele personale furnizate au ca scop procesarea şi înregistrarea comenzilor, livrare/facturare, ofertarea de produse, înştiinţarea campaniilor promoţionale, reduceri de preţ, etc.
Datele puse la dispoziţie de dumneavoastră nu vor fi înstrainate sub nicio formă.
Aceste informaţii pot fi divulgate autorităţilor competente, doar la solicitarea acestora pe baza legislaţiei în viguare, pentru verificarea tranzacţiilor comerciale.
S.C. Enoteca Selecta S.R.L. este înregistrată în registrul de evidenţă a Autorităţii Naţionale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 26738.
În conformitate cu dispozitiile art. 12-15 din Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, cu modificările și completările ulterioare, persoanele vizate beneficiază de următoarele drepturi:
– dreptul la informare – operatorii care prelucreaza date cu caracter personal au obligația de a informa persoanele ale căror date cu caracter personal le prelucrează, cu privire la:
a. identitatea operatorului și a reprezentantului acestuia, daca este cazul;
b. scopul în care se face prelucrarea datelor;
c. destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor;
– dreptul de acces la date – orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit, pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului că datele care o privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta. Operatorul este obligat, în situația în care prelucrează date cu caracter personal care privesc solicitantul, să comunice acestuia, împreună cu confirmarea, cel puțin următoarele:
a. informații referitoare la scopurile prelucrării, categoriile de date avute în vedere și destinatarii sau categoriile de destinatari cărora le sunt dezvăluite datele;
b. comunicarea într-o formă inteligibilă a datelor care fac obiectul prelucrării, precum și a oricărei informații disponibile cu privire la originea datelor;
c. informații asupra principiilor de funcționare a mecanismului prin care se efectuează orice prelucrare automată a datelor care vizează persoana respectivă;
d. informații privind existența dreptului de intervenție asupra datelor și a dreptului de opoziție, precum și condițiile în care pot fi exercitate;
e. informații asupra posibilității de a consulta registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal, prevazut la art. 24, de a înainta plângere catre autoritatea de supraveghere, precum și de a se adresa instanței pentru atacarea deciziilor operatorului, în conformitate cu dispozițiile prezentei legi.
– dreptul de intervenție asupra datelor – orice persoană vizată are dreptul de a obține de la operator, la cerere și în mod gratuit:
a. după caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau ștergerea datelor a căror prelucrare nu este efectuată conform legii, în special a datelor incomplete sau inexacte;
b. după caz, transformarea în date anonime a datelor a căror prelucrare nu este efectuată conform legii;
c. notificarea către terții cărora le-au fost dezvăluite datele a oricărei operațiuni efectuate conform lit. a) sau b), daca această notificare nu se dovedește imposibilă sau nu presupune un efort disproporționat față de interesul legitim care ar putea fi lezat;
– dreptul de opoziție – persoana vizată are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate și legitime legate de situația sa particulară, ca date care o vizeaza să facă obiectul unei prelucrări, cu excepția cazurilor în care există dispozitii legale contrare;
– dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale – orice persoană are dreptul de a cere și de a obține:
a. retragerea sau anularea oricărei decizii care produce efecte juridice în privința sa, adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date cu caracter personal, efectuată prin mijloace automate, destinată să evalueze unele aspecte ale personalității sale, precum competența profesională, credibilitatea, comportamentul sau ori alte asemenea aspecte;
b. reevaluarea oricărei alte decizii luate în privința sa, care o afectează în mod semnificativ, dacă decizia a fost adoptată exclusiv pe baza unei prelucrări de date care întrunește condițiile prevăzute la lit. a).
– dreptul de a se adresa justiției – fără a se aduce atingere posibilității de a se adresa cu plângere autorității de supraveghere, persoanele vizate au dreptul de a se adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de Legea nr. 677/2001, care le-au fost încălcate.
Pentru exercitarea drepturilor de acces, de intervenție sau de opoziție, persoanele interesate vor completa o cerere scrisă, datată și semnată, adresată SC Enoteca Selecta SRL, cu sediul în Oraşul Recaş nr. 322, Judeţul Timiş la care vor atașa o copie a C.I.
Pentru alte detalii, persoanele interesate se pot adresa la numărul de telefon 0755 080 028.
Prin folosirea web-siteului VintoShop.ro.ro, sunteţi de acord cu această politică de confidenţialitate.